درباره آزمایشگاه

 درباره ما :

آزمایشگاه پاتوبیولوژی رازی رشت در سال 1365 افتتاح گردیده ؛ بیش از35سال سابقه ی فعالیت از زمان تاسیس به عنوان یکی از آزمایشگاههای برتر شمال کشور فعالیت می نماید .  این آزمایشگاه با اختصاص فضایی نزدیک به 2200 متر مربع با طراحی مدرن در چند طبقه با بخش های کلینیکال پاتولوژی ، آناتومیکال پاتولوژی ، مولکولار پاتولوژی و ژنتیک پزشکی  با پرسنل متعهد و متخصص و بکارگیری تجهیزات مدرن و بروز بر اساس پروتکل ها و استاندارد های روز جهان در حال گسترش فعالیت های خود بوده و مورد اعتماد مردم ، جامعه ی پزشکان و برند های مطرح کشور می باشد.


چشم انداز :

تبدیل شدن به موفق ترین و معتبر ترین آزمایشگاه تشخیص طبی ایران

 

خط مشی کیفیت :

 با اعتقاد به اهمیت متعهدانه کار در آزمایشگاه پزشکی ، ما در آزمایشگاه رازی همواره می کوشیم تا با دمیدن روح " تعهد " و ارتقای سطح دانش و آگاهی در تمامی مدیران و کارکنان آزمایشگاه نسبت به حرفه پزشکی ، مردم و نیز شهری که در آن زندگی می کنیم علاقه ، وفاداری و تعهد خود را به اثبات برسانیم .

 

آزمایشگاه مرجع :

 در حال حاضر آزمایشگاه رازی به عنوان مرجع 55 آزمایشگاه در سطح استان می باشد که تست های تخصصی کلینیکال پاتولوژی ، آناتومیکال پاتولوژی و ژنتیک خود را به این آزمایشگاه ارسال می نمایند .

همچنین این آزمایشگاه از طرف مرکز بهداشت استان گیلان به عنوان آزمایشگاه مرجع برای غربالگری تست های تیروئیدی بدو تولد و نیز طرح غربالگری تالاسمی انتخاب شده است .

 

اهداف کلی آزمایشگاه :

  • ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی به گونه ای که همواره معیار و شاخصی برای ارزیابی کیفیت باشیم .
  • افزایش رضایتمندی افرادی که به گونه ای با این مرکز در ارتباط هستند ، به شیوه ای که توان خود را در برطرف کردن نیازهای آنان مستمراً افزایش دهیم .
  • تکیه دائم بر اصول اخلاقی ، چه اخلاق عمومی و چه اخلاق حرفه ای
  • بکارگیری کارکنان مجرب ، آموزش دیده و نیز ارتقا و باز آموزی دوره ای آنان
  • بهبود مداوم و مستمر کیفیت تحقق اهداف فوق با استقرارسیستم مدیریت کیفیت همواره مدنظر مدیریت و تمامی کارکنان آزمایشگاه رازی بوده و با تمام توان ، در راستای تحقق اهداف قدم بر می دارد